OBIEKTY WYRÓŻNIONE
INWESTYCJA - Gra scen
Kategoria: Technika
Podkategoria: Gry plenerowe
Cena: 0 zł
zobacz szczegóły »
Gra miejska - Krakows
Kategoria: Technika
Podkategoria: Gry plenerowe
Cena: 0 zł
zobacz szczegóły »
Interaktywna Agencja
Kategoria: Technika
Podkategoria: Rekreacja i rozrywka
Cena: 0 zł
zobacz szczegóły »
Team Puzzle - doskona
Kategoria: Technika
Podkategoria: Gry indoor
Cena: 0 zł
zobacz szczegóły »

OBIEKTY PROMOWANE
Gra miejska - Krakows
Kategoria: Technika
Podkategoria: Gry plenerowe
Cena: 0 zł
zobacz szczegóły »
Wspólny dom - Gra int
Kategoria: Technika
Podkategoria: Gry indoor
Cena: 0 zł
zobacz szczegóły »
Quest - gra terenowa
Kategoria: Technika
Podkategoria: Gry plenerowe
Cena: 0 zł
zobacz szczegóły »

Magia Wyobraźni - Show Jurij Mokriszczew
Kategoria:Pokazy
Podkategoria:Magia
Typ oferty:Impreza
 
Miasto:Kraków
Województwo:Małopolskie
 
Cena:6000 zł
Kliknij w miniaturę by powiększyć

OPIS:

1.WEJŚCIE (nie dotyczy imprez przy świetle dziennym) O ile istnieje możliwość przyciemnienia świateł, „Mistrz” pojawia się w pelerynie, ze świecą, lub małą pochodnią. (Niesienie ognia symbolizuje dzielenie się światłem, wiedzą, mocą…). Uważnie przygląda się poszczególnym osobom na widowni, poszukując wśród nich ochotników do pierwszego eksperymentu.


2. WSTĘP BEZ MIKROFONU Wybrani ochotnicy poruszają się po scenie wraz z mistrzem wykonując nietypowe ruchy, jak w transie hipnotycznym i pokazują kilka sztuczek magicznych.


3. INTERAKCJA Z WIDOWNIĄ Mistrz bierze mikrofon do ręki i prowadzi wspólną „rozgrzewkę” z całą publicznością, która wykonuje ćwiczenia oddechowo – relaksacyjne, mające na celu zintegrować i skoncentrować widownię, a przy okazji wyłonić tych najbardziej podatnych i gotowych do scenicznej hipnozy.


4. WYBÓR I SPRAWDZIAN MEDIUM „Medium” na scenie po kilku efektownych testach na podatność zamykają oczy, niektórzy „zasypiają” na podłodze i wyobrażają zgodnie z sugestiami różne miejsca i sytuacje i opowiadają ze szczegółami co się dzieje w ich wyobraźni (wizjach). Kolejność i dynamika tych wizualizacji zależna jest od stanu trzeźwości i współpracy medium.


5. FAKIR Z WIDOWNI NA ROZBITYM SZKLE Mistrz mówi że zgodnie z rytualnym obowiązkiem powinien teraz przejść boso po rozbitym szkle, ale trochę się boi i wolałby żeby ktoś z nowych uczniów go zastąpił. Wybiera kilku chętnych i tłumacząc podstawowe zasady tej sztuki wprowadza ich na szkło. To zawsze budzi dużo emocji, zwłaszcza gdy pojawiają się noże, co wygląda groźnie ale jest absolutnie bezpiecznie, a panowie z widowni, którzy nagle stają się „fakirami” czują się szczęśliwi i dowartościowani z tego powodu że pokonali strach i wykonali taka niezwykłą sztukę pod brawa publiczności (jeżeli chętni się nie zgłoszą – mistrz robi to sam, ale to prawie się nie zdarza)


6. KATALEPSJA „Most hipnotyczny” – efekt „zastygnięcia” między dwoma krzesełkami jako naoczny przykład tego jak wiele rzeczy, które wydają się niemożliwymi, okazują się być proste do wykonania. Wystarczy tylko trochę koncentracji i odpowiednie pokierowanie swą wyobraźnią.


Jurij Mokriszczew pochodzi z Ukrainy. Od roku 1991 mieszka i tworzy w Krakowie. Absolwent jednej z najlepszych na świecie Państwowej Szkoły Sztuki Estradowej i Cyrkowej w Kijowie. Zaczynał swoja karierę jako magik i fakir. Później ukończył kurs medycyny tybetańskiej, a od syberyjskich znachorów nauczył się starożytnych technik leczenia - m.in. kręgarstwa i bioterapii, co całkowicie odmieniło jego życie. Największą popularność przyniosła mu jednak hipnoza sceniczna. Bazując na klasycznych podstawach, opracował własne oryginalne techniki, dzięki którym nie zna sobie równych w Polsce. Jako „Estradowy Hipnotyzer” jest znany z wielu programów telewizyjnych, na przykład: "MdM" (TVP1), "ZOOM" (RTL-7 i POLSAT), "Wizjer" „Złote Tarasy”, „Rozmowy w Toku” (TVN) i innych.



Film Youtube:


WARUNKI TECHNICZNE:

  1. 1. Przestrzeń niezbędną do wykonania imprezy – minimum 5 x 4 metrów, wysokość sufitu - minimum 3 m. UWAGA! Powierzchnia sceny/parkietu ma być czysta, gdyż występujący w niektórych momentach chodzą po niej bosymi nogami i kładą się na podłodze;

  2. 2. Oświetlenie i sprawny sprzęt nagłośnieniowy (w tym: odtwarzacz CD, mikrofon bezprzewodowy, lub na wystarczająco długim (minimum 10 metrów) kablu wraz z akustykiem – osobą zapewniającą ustawienie sprzętu i sprawne odtwarzanie podkładów muzycznych podczas Imprezy;

  3. 3. Parametry techniczne nagłośnienia: nagłośnienie dostosowane mocą do warunków występu, zapewnienie mikrofonu bezprzewodowego działającego bez zakłóceń, z wyłącznikiem (preferowane firmy: Shure, AKG, Sennheiser z wyłącznikiem nie znajdującym się na dole mikrofonu, Auditechnica), odtwarzacz CD, realizator dźwięku odpowiadający za poziom głośności oraz odtwarzania wskazanych przez Wykonawcę podkładów muzycznych. Nie dopuszcza się możliwości użycia mikrofonów typu „china no name”.

  4. 4. Parametry techniczne oświetlenia: (nie dotyczy imprez w pełnym słońcu) minimum niezbędne do poprawnego oświetlenia występu to (jeżeli oświetlenie sceniczne nie jest oświetleniem koncertowym): 4 urządzenia profilowe znajdujące się przed sceną i doświetlające profil artysty (oświetlenie profilowe lub 4xpar56 lub 4xpar64), oświetlenie profilowe powinno posiadać sterownik do zmiany natężenia oświetlenia (dimmer), preferowane są także urządzenia programowane typu głowice spot i wash poprawiające klimat występu.

  5. 5. Niezbędnym warunkiem dotyczącym oświetlenia jest maksymalne wyciemnienie obiektu do efektu „półmroku” przed rozpoczęciem występu na czas wejścia z płonącą pochodnią.

  6. 6. Cztery stabilne krzesła bez bocznych poręczy i z równą (prostą) górną linią oparcia – bez wystających elementów;

  7. 7. Jedną lub dwie osoby do drobnej pomocy technicznej w czasie trwania Imprezy (zapalanie świec, podanie mikrofonu, ustawianie krzeseł i niektórych rekwizytów);

  8. 8. Garderobę z lustrem i napojami bezalkoholowymi (mile widziany lekki posiłek). Za garderobę może służyć pokój hotelowy, lecz pod warunkiem, że będzie on znajdował się bezpośrednio w pobliżu miejsca wykonania programu;



KOSZTY DODATKOWE:

  • Koszty dojazdu 1zł/km liczone z Krakowa

  • nocleg dla 2-ch osób ze śniadaniem i parkingiem strzeżonym w hotelu o standardzie nie niższym niż 3*


 




Jeżeli jesteś zainteresowany ofertą, zapytaj o interesujący cię termin lub zamów ofertę uzupełniając poniższy formularz.
Twój email *
Temat *
Treść *
Imię i Nazwisko
Telefon
Dane do faktury
* Wymagane pola




Quest - gra tereno...
Kategoria: Technika
Podkategoria: Gry plenerowe
Typ oferty: Impreza integracyjna
Cena: 0 zł
Gra miejska - Krak...
Kategoria: Technika
Podkategoria: Gry plenerowe
Typ oferty: Wyjazd integracyjny
Cena: 0 zł
Wspólny dom - Gra ...
Kategoria: Technika
Podkategoria: Gry indoor
Typ oferty: Team building
Cena: 0 zł
budowanie zespołu, Team building, wyjazdy integracyjne, imprezy integracyjne, eventy, szkolenia biznesowe, gry integracyjne, imprezy plenerowe, piknik firmowy, incentive, imprezy dla firm, Kraków, Warszawa, Katowice, imprezy firmowe, organizacja eventów, organizacja konferencji, szkolenia dla firm, wieczór tematyczny, konferencje, outdoor, organizacja konferencji, DJ, koncerty, artyści, agencja muzyczna, covery, karaoke, pokazy tańca, dobry konferansjer